Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr DO-252-1/JS/13 na wykonanie zadania pod nazwą „Zakup tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych” na  potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu.

Pełna treść zawiadomienia znajduje się w załączniku poniżej

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 17
Podmiot udostępniający: PUP Opole
Nazwa: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na "Zakup tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych"
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: Admin
Osoba, która udostępnia informację: Admin
Data wytworzenia informacji: 06.11.2024 13:52:53
Data udostępnienia informacji: 06.11.2024 13:53:07
Data ostatniej aktualizacji: 06.11.2024 13:53:11
Rejestr zmian