Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr DO-252-1/JS/13 na wykonanie zadania pod nazwą „Zakup tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych” na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu.
Pełna treść zawiadomienia znajduje się w załączniku poniżej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 17 |
Podmiot udostępniający: | PUP Opole |
Nazwa: | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na "Zakup tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych" |
Typ: | Brak |
Osoba, która wytworzyła informację: | Admin |
Osoba, która udostępnia informację: | Admin |
Data wytworzenia informacji: | 06.11.2024 13:52:53 |
Data udostępnienia informacji: | 06.11.2024 13:53:07 |
Data ostatniej aktualizacji: | 06.11.2024 13:53:11 |
Rejestr zmian |