Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 19 lutego 2024 r.

POWIATOWY URZĄD PRACY W OPOLU
UL. MAJORA HUBALA 21, 45-266 OPOLE

OGŁASZA NABÓR
NR DK-118/02/WS/24
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Specjalista ds. rejestracji w Dziale Ewidencji i Świadczeń

liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe
  6. co najmniej 3-letni staż pracy
  7. znajomość zagadnień ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Internet),
  2. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  3. umiejętność samodzielnego planowania pracy,
  4. kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktu,
  5. systematyczność, cierpliwość i odporność na stres,
  6. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. udzielanie informacji z zakresu obowiązujących przepisów prawnych oraz podstawowych praw i obowiązków osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
  2. rejestracja osób (internetowa i bezpośrednia),
  3. nawiązywanie kontaktu z osobami rejestrującymi się w celu uzupełnienia brakujących dokumentów,
  4. ustalanie statusu osoby rejestrującej się,
  5. wydawanie decyzji administracyjnych nadających status osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy oraz zaświadczeń potwierdzających status,
  6. digitalizacja dokumentów.

Zakres odpowiedzialności za:

  1. rzetelne i terminowe wykonywanie zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i sprawności,
  2. stałe podnoszenie kwalifikacji,
  3. kulturalną i kompetentną obsługę klientów urzędu,
  4. naruszenie tajemnicy państwowej lub służbowej, oraz przepisów BHP i ppoż., dbałość o powierzone mienie,
  5. naruszenie przepisów w sprawie ochrony danych osobowych.

W miesiącu styczniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Warunki zatrudnienia:

  1. praca w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. mjr. Hubala 21 w Opolu,
  2. wymiar czasu pracy – 1,0 etatu,
  3. praca od poniedziałku do piątku,
  4. pierwsza umowa o pracę z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia, certyfikaty itp.),
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania),
  5. oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania),
  6. klauzula informacyjna (do pobrania),
  7. zgoda na przetwarzanie danych (do pobrania).

Zasady przeprowadzania procedury rekrutacji:

Procedura rekrutacyjna obejmuje następujące etapy:

  1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
  2. Składanie dokumentów aplikacyjnych.
  3. Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.
  4. Selekcja końcowa kandydatów polegać będzie na:
    1. teście kwalifikacyjnym,
    2. rozmowie kwalifikacyjnej,
    3. sporządzeniu protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze, oraz o podjęciu decyzji o zatrudnieniu,
    4. ogłoszeniu wyników naboru.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych będą informowani telefonicznie tylko kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy w zamkniętych kopertach wysłać pocztą lub złożyć w punkcie informacyjnym urzędu, który znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego pod adresem:

 Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
ul. Majora Hubala 21, 45-266 Opole

z dopiskiem: „Dotyczy naboru nr DK-118/02/WS/24 na stanowisko: Specjalista ds. rejestracji w Dziale Ewidencji i Świadczeń”.

OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE
DO DNIA 29 lutego 2024 r.

Aplikacje złożone niekompletnie i te, które nie będą spełniały wymogów formalnych oraz złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym i pozostaną bez odpowiedzi. Wszystkie dokumenty złożone przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej
http://pupopole.sisco.info

Bliższe informacje można uzyskać
pod nr tel. 77 44 22 934

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 18
Podmiot udostępniający: PUP Opole
Nazwa: Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty ds. rejestracji
Osoba, która wytworzyła informację: Admin
Osoba, która udostępnia informację: Admin
Data wytworzenia informacji: 08.11.2024 14:47:08
Data udostępnienia informacji: 08.11.2024 14:47:23
Data ostatniej aktualizacji: 08.11.2024 14:47:08
Rejestr zmian