Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu informuje, że w ramach postępowania mającego na celu wybranie 3 Ekspertów zewnętrznych – członków Komisji Oceny Wniosków o dotację, zobowiązanych do dokonania oceny maksymalnie 42 Wniosków o przyznanie dotacji wraz z biznesplanem złożonych przez Uczestników projektu TWÓJ BIZNES – TWOJA PRACA 2, realizowanym przez Miasto Opole/ Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach Osi Priorytetowej VII Konkurencyjny Rynek Pracy, Działania 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w wymaganym terminie wpłynęło 5 ważnych ofert złożonych przez:
oraz 1 oferta niekompletna złożona przez Piotra Woźniaka.
W przeprowadzonym postępowaniu wybrano ofertę: Bianki Zdanowicz, Joanny Baczyńskiej i Marty Kaliciak-Gebauer jako najkorzystniejsze spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający zamierza podpisać umowy z wybranymi Wykonawcami.
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
| Informacje | |
|---|---|
| Ilość odwiedzin: | 180 |
| Podmiot udostępniający: | PUP Opole |
| Nazwa: | Dokonywanie oceny Wniosków o przyznanie dotacji |
| Typ: | Brak |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Admin |
| Osoba, która udostępnia informację: | Admin |
| Data wytworzenia informacji: | 29.10.2024 11:03:54 |
| Data udostępnienia informacji: | 29.10.2024 11:04:04 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 29.10.2024 11:04:08 |
| Rejestr zmian | |